Sunday 21 September 2014

Stempler, Dies med mere til salg.

Så har jeg ryddet lidt op igen i mine stempler og dies. Har sågar fundet en del ubrugte stempler i original emballage.
Derudover er der lidt andet, stempelsværter, ZIG tusser mm.
Jeg sælger ud for at gøre plads til en masse nye stempler, dies og andet godt. Og der er bare ikke plads til det hele hjemme i mit scraprum. Så noget må vige pladsen for nye lækkerier.

>>OBS - ALT ER SOLGT<<

Hvis du finder noget interessant, så send mig en mail om det du ønsker at købe. Jeg gør opmærksom på at køber betaler porto/forsendelsesomkostninger.

Betaling kan ske via MobilePay eller bankoverførsel.
Send en mail til:
Ubrugt: 30 kr. SOLGT!

Ubrugt: 30 kr. SOLGT!

Ubrugt: 25 kr. SOLGT!

Ubrugt: 25 kr. SOLGT!

Ubrugt: 25 kr. SOLGT!

Ubrugt: 50 kr. SOLGT!

Ubrugt: 60 kr. SOLGT!

Ubrugt: Hampton Art "Butterflies": 40 kr. SOLGT!

Panduro "Baby Cuddly Toy": 30 kr. SOLGT!


Exchangeable "Fat Alphabet": 10 kr. SOLGT


Ubrugt Inkido "Glædelig Jul": 35 kr. SOLGT

Ubrugt sæt brads: 15 kr. SOLGT!

ZIG Journal & Title: 5 kr./stk.
Baby Blue
Aubergine
Rose
Salmon
Summer Sun
Hunter Green
Spring Green
Alle er SOLGT

ZIG Writer: 5 kr./stk.
Antique Burgundy
Pure Pink
Teal
Alle er SOLGT

Spellbinders "Floral Flourishes" Dies: 50 kr. SOLGT!

Spellbinders "Mix & Match Classics" kant dies: 65 kr. SOLGT!

Memory Box "Birthday" Die: 30 kr. SOLGT!

Memory Box "Chloe Stem" Die: 40 kr. SOLGT!


QuicKutz "Damask" Dies: 35 kr. SOLGT!

Hero Arts Shadow Ink Cubes: 8 kr./stk. ALLE ER SOLGT!
Pool
Soft Pool
Green Hills

Ubrudt emballage - Memento "Tuxedo Black": 50 kr. SOLGT!

Meget lidt brugt - ColorBox "Frost White" Pigment ink: 15 kr.  SOLGT!

Meget lidt brugt - Distress embossing Ink: 15 kr. SOLGT!



Jeg gør opmærksom på, at køber betaler porto/forsendelsesomkostninger.
Send til mailen:
Mvh
Pia :o)


No comments:

Post a Comment